4η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017
Στα πλαίσια της 4ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού φιλοξενήσαμε μαθητές-τριες από το 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης και εκπροσώπους αθλητικών συλλόγων καλαθοσφαίρισης, επιτραπέζιας αντισφαίρισης, Badminton, ενόργανης γυμναστικής, χορού, ποδοσφαίρου. Μικροί-μεγάλοι συμμετείχαν με ομαδικό πνεύμα σε όλα τα παιχνίδια, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σημασία της άθλησης.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τη Δευτέρα, 18-9-2017, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας, έγινε στην αυλή του Σχολείου παρουσίαση των αθλημάτων Μπάσκετ, Ποδηλασία, Στίβος από τους Αθλητικούς Συλλόγους Αρίων, Πήγασος και Διομήδης αντίστοιχα.
Οι μαθητές-τριες της ΣΤ΄ αφιερώνουν το βίντεο που δημιούργησαν στην αξία της κίνησης με τα πόδια ή με το ποδήλατο.
ΔΩΡΕΑΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΒΡΕΦΗ-ΝΗΠΙΑ-ΠΑΙΔΙΑ
Ο Δήμος Ξάνθης σε συνεργασία με την Μ.Κ.Ο ΄΄Αποστολή Άνθρωπος΄΄, στα πλαίσια του Εθνικού υποχρεωτικού εμβολιασμού, αναλαμβάνουν να εμβολιάσουν ανασφάλιστα βρέφη-νήπια-παιδιά.
Τα εμβόλια θα προσφερθούν δωρεάν από την Οργάνωση «ΑΠΟΣΤΟΛΗ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ» στις 17/10/2017. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να έρθουν σε επαφή μέχρι την Τρίτη 03-10-2017 στη διεύθυνση Βενιζέλου 30 για να προσκομίσουν τα βιβλιάρια τους. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο : 2541066304.
ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2017-18
Οι εκπ/κοί του Σχολείου εύχονται στους μαθητές-τριες και τους Γονείς τους δημιουργική σχολική χρονιά.
ΛΗΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2016-17
Οι εκπ/κοί του Σχολείου εύχονται καλό καλοκαίρι στους μαθητές-τριες του Σχολείου και στις οικογένειές τους.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2016-17
Σήμερα Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την αποφοίτηση των μαθητών-τριών της ΣΤ΄ τάξης στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας, με τη συμμετοχή εκπ/κών, γονέων και του Συλλόγου Γονέων- Κηδεμόνων.
Ακολούθησε εκδήλωση στην αυλή του Σχολείου με μουσική, φαγητό και χορό. Διοργανωτής ο Σύλλογος Γονέων-Κηδεμόνων.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ LET'S DO IT GREECE
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της εθελοντικής δράσης “Let’s do it Greece” οι μαθητές του Σχολείου μας ανακάλυψαν την αξία του εθελοντισμού μέσα από συζητήσεις και προβολές. Το Let’s do it Greece αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εκστρατείες εθελοντισμού στην Ελλάδα. Βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι ο συντονισμός της πραγματοποιείται αποκλειστικά από εθελοντές.
Οι μαθητές μας κατασκεύασαν το logo του Let's do it Greece και το κόλλησαν σε διάφορα σημεία του Σχολείου μας. Καθάρισαν την αυλή του Σχολείου και ομόρφυναν τον χώρο που βρίσκονται οι βρύσες του Σχολείου μας με όμορφες ζωγραφιές στον τοίχο.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Σχολείου μας θέλουμε να διαδώσουμε το μήνυμα του εθελοντισμού και της συνεργασίας στην ελληνική κοινωνία, θεωρώντας πως μπορούμε να δημιουργήσουμε δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των πολιτών. Αυτό στο οποίο ελπίζουμε είναι η δημιουργία ενός αρκετά μεγάλου δικτύου ενεργών πολιτών, οι οποίοι θα δραστηριοποιούνται συνεργατικά για ένα καλύτερο αύριο.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18
ΘΕΜΑ : «Εγγραφές μαθητών-τριών στις σχολικές μονάδες Π.Ε της χώρας για το σχολικό έτος 2017-2018
Σύμφωνα με τις διατάξεις της §3 του άρθρου 7 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161Α), όπως τροποποιήθηκαν από τις διατάξεις των περιπτώσεων 3 και 4 της παρ. 2 του άρθρου 11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8 τ. Α΄/10.1.2014) και αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 53 του Ν. 4238/2014 (ΦΕΚ 38 τ. Α΄/17.2.2014) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι από το σχολικό έτος 2016-17 και εφεξής, για την εγγραφή των μαθητών στα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1, 6-4-2016)
Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5) στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
Το Α.Δ.Υ.Μ. (βλ. Φ.6/1094/80261/Δ1, 20-5-2015) , καθώς και ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταρτίζεται και συμπληρώνεται από ιατρούς των οικείων Μονάδων Υγείας του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (Κέντρα Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά ιατρεία κτλ.) ή των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ή των ιδιωτών ιατρών συμβεβλημένων με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) ή τον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα των γονέων και κηδεμόνων ή από ιδιώτες ιατρούς (χωρίς σύμβαση με ασφαλιστικά ταμεία). Οι ειδικότητες των ιατρών που έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης και συμπλήρωσης και την ευθύνη υπογραφής του Α.Δ.Υ.Μ. είναι παιδίατροι ή γενικοί ιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγοι.
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Δ/ντή του Σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
Οι μαθητές εγγράφονται στα όρια της σχολικής περιφέρειας της κατοικίας τους.
ε. Βεβαίωση παρακολούθησης Νηπιαγωγείου.
1. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της Βεβαίωσης παρακολούθησης, το Νηπιαγωγείο εκδίδει Βεβαίωση φοίτησης την οποία ο Γονέας-Κηδεμόνας προσκομίζει στο Δημοτικό σχολείο για την εγγραφή του μαθητή-τριας.
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2017-18 θα πραγματοποιηθούν από 2 Μαΐου έως 19 Μαΐου 2017.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017
Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου οργανώθηκαν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της μαθητικής κοινότητας κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού:
1. Παρουσιάσεις
2. Προβολές ενημερωτικού υλικού
3. Θεατρικά δρώμενα
4. Αφίσες-Κονκάρδες
ΕΝΤΑΞΗ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
To τηλεοπτικό μήνυμα, το οποίο μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο, υπογράφεται από το ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας) στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Εθνικό Συμβούλιο ενάντια στον Ρατσισμό και τη Μισαλλοδοξία. Το ΥΠΠΕΘ αποτελεί, επίσης, τακτικό μέλος του Εθνικού Συμβουλίου ενάντια στον Ρατσισμό και τη Μισαλλοδοξία, και έχει στηρίξει τη δημιουργία του εν λόγω spot, το οποίο αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την ένταξη των προσφυγόπουλων στη δημόσια εκπαίδευση.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΙΣΩΝ
1. Πραγματοποιήθηκε η ανάρτηση των αφισών, σε εμφανή σημεία της σχολικής μας μονάδας της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή /ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017» με κωδικό ΟΠΣ MIS 5001975του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» 2014-2020, σύμφωνα με τις οδηγίες της σχετικής εγκυκλίου της ΕΔ ΕΣΠΑ του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
2. Πραγματοποιήθηκε η ανάρτηση των αφισών, σε εμφανή σημεία της σχολικής μας μονάδας της Πράξης «ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» με κωδικό ΟΠΣ MIS 5001947 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» 2014-2020, σύμφωνα με τις οδηγίες της σχετικής εγκυκλίου της ΕΔ ΕΣΠΑ του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Το Σχολείο δε θα λειτουργήσει και την Παρασκευή, 13-1-2017, λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε η κακοκαιρία.
Το Σχολείο δε θα λειτουργήσει και την Πέμπτη, 12-1-2017, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.
Το Σχολείο δε θα λειτουργήσει και την Τετάρτη, 11-1-2017, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.
Το Σχολείο δε θα λειτουργήσει και την Τρίτη, 10-1-2017, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.
Σήμερα ΔΕΥΤΕΡΑ, 9-1-2017, το Σχολείο δε θα λειτουργήσει, λόγω παγετού.
3η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Σήμερα Δευτέρα 10-10-2016 πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι αθλητικές εκδηλώσεις του Σχολείου μας με τη συμμετοχή όλων των μαθητών-τριών, των μαθητών-τριών του 2ου Ειδικού Σχολείου και του εκπ/κού Φ.Α. κ. Γάλλου Γεωργίου.
1. Ομιλία του Δ/ντή για την αξία του Σχολικού Αθλητισμού
2. Παιχνίδια των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων
3. Παρουσίαση των αθλημάτων της Μαθητιάδας.
4. Επίδειξη των αθλημάτων της Ξιφασκίας, της Πυγμαχίας και της Ρυθμικής Γυμναστικής από τον εκπ/κό Φ.Α. Γάλλο Γεώργιο
5. Αγώνες καλαθοσφαίρισης, πετοσφαίρισης, ποδοσφαίρου
6. Αγώνας Μπότσε
ΑΓΙΑΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2016-17
Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016 το Σχολείο ανοίγει τις πόρτες του, για να υποδεχτεί τους μαθητές-τριές του. Ο Αγιασμός θα γίνει
στις 9.00 π.μ.. Τα παιδιά πρέπει να έχουν τις τσάντες τους, για να πάρουν τα βιβλία τους.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17
ΘΕΜΑ : «Εγγραφές μαθητών στις σχολικές μονάδες Π.Ε της χώρας για το σχολικό έτος 2016-2017
Σύμφωνα με τις διατάξεις της §3 του άρθρου 7 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161Α), όπως τροποποιήθηκαν από τις διατάξεις των περιπτώσεων 3 και 4 της παρ. 2 του άρθρου 11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8 τ. Α΄/10.1.2014) και αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 53 του Ν. 4238/2014 (ΦΕΚ 38 τ. Α΄/17.2.2014) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι από το σχολικό έτος 2016-17 και εφεξής, για την εγγραφή των μαθητών στα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1, 6-4-2016)
Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5) στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
Υπενθυμίζουμε ότι ισχύει η γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών (Υ1/Γ.Π.161682/22-12-2008 έγγραφο της Δ/νσης Δημόσιας Υγιεινής του Υπ. Υγείας & Κοιν. Αλληλεγγύης), σύμφωνα με την οποία, «είναι υποχρεωτικά όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και για αυτό δίνονται δωρεάν στα πλαίσια προστασίας της Δημόσιας Υγείας. Μόνο σε περιπτώσεις ιατρικής αντένδειξης, θα μπορούν οι γονείς να αρνηθούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους». Οι γονείς που για οποιουσδήποτε άλλους λόγους (προσωπικά δεδομένα και πιθανές παρενέργειες) δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους, οφείλουν να προσκομίζουν βεβαίωση ιατρικής αντένδειξης από : α) Περιφερειακά Γενικά Νοσοκομεία, ή β) Δ/νσεις Υγιεινής της οικείας Νομαρχίας, ή γ) Ιατροκοινωνικά Κέντρα, ή δ) Ασφαλιστικούς φορείς, ή ε )ιδιώτες ιατρούς, σύμφωνα με τον κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας Ν.3418/28-11-2005(τ.Α' ΦΕΚ 287).
Προκειμένου να διευκολυνθεί ο εμβολιασμός μαθητών,-τριών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία των Δ/ντών των Δημοτικών Σχολείων και των Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων με τους αναγραφόμενους στην παραπάνω παράγραφο φορείς, καθώς και με τους φορείς Κοινωνικής Στήριξης (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, ΕΚΕΠΥ, Δ/νσεις Υγιεινής κτλ.).
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
Το Α.Δ.Υ.Μ. (βλ. Φ.6/1094/80261/Δ1, 20-5-2015) , καθώς και ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταρτίζεται και συμπληρώνεται από ιατρούς των οικείων Μονάδων Υγείας του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (Κέντρα Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά ιατρεία κτλ.) ή των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ή των ιδιωτών ιατρών συμβεβλημένων με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) ή τον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα των γονέων και κηδεμόνων ή από ιδιώτες ιατρούς (χωρίς σύμβαση με ασφαλιστικά ταμεία). Οι ειδικότητες των ιατρών που έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης και συμπλήρωσης και την ευθύνη υπογραφής του Α.Δ.Υ.Μ. είναι παιδίατροι ή γενικοί ιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγοι. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για λόγους προσβασιμότητας, ή όταν δεν υπάρχουν ιατροί των ανωτέρω ειδικοτήτων σε νησιωτικές ή ορεινές ή δυσπρόσιτες περιοχές όπου η πλησιέστερη Μονάδα Υγείας είναι σε μεγάλη απόσταση από τον τόπο διαμονής της οικογένειας του μαθητή, το Α.Δ.Υ.Μ. δύνανται να καταρτίζουν και να συμπληρώνουν άλλοι ιατροί.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Σε εκδήλωση στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου μας, σήμερα Δευτέρα 7-3-2016:
Οι μαθητές-τριες της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν σε όλα τα παιδιά του Σχολείου τρία θεατρικά με θέμα το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Επίσης:
Οι μαθητές-τριες των Δ΄, Ε΄ τάξεων δημιούργησαν για τους συμμαθητές-τριές τους κονκάρδες, σελιδοδείκτες, μπρελόκ και αφίσες με συνθήματα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ενημερωτικό Κείμενο
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 Πράξεις: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία» Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 ως υποψήφιες για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 με τίτλο «Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία – Τάξεις Υποδοχής» Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 & 9
|
Οι Πράξεις αποσκοπούν στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Κεντρικός πυλώνας των Πράξεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες – ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις: ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70 Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών). Στόχος είναι η επίτευξη πιο αποτελεσματικής, συμμετοχικής και ενεργητικής ένταξης και προσαρμογής των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα και η αποφυγή της απομόνωσης και της περιθωριοποίησής τους. ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας» Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή των Πράξεων, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
|
ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ενημερωτικό Κείμενο
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ1» (MIS 520704), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ6» (MIS 5000044), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ - ΑΠ3» (MIS 453706)
ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-20120
Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες – προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.
Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.
Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 2015
Την Τετάρτη 16-12-2015 ανοίγει η χριστουγεννιάτικη αγορά 2015 του Σχολείου μας. Οι εκπ/κοί και οι μαθητές-τριες συνεργάστηκαν στην κατασκευή στολιδιών, δώρων και την παρασκευή λιχουδιών.
ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ενημερωτικό Κείμενο
των Πράξεων «Πρόγραμμα Εισαγωγής Η/Υ και Συναφούς Εξοπλισμού σε Δημοτικά Σχολεία για μια Ψηφιακά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία» ΑΠ 1,2,3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013Το έργο είχε ως στόχο την προμήθεια και τον εξοπλισμό 1022 Δημοτικών Σχολείων, ως εξής:
Εξοπλίστηκαν 198 Δημοτικά Σχολεία τα οποία είναι ενταγμένα στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), με ένα κινητό εργαστήριο πληροφορικής, το οποίο λειτουργεί ως κινητή τάξη, για όλα τα μαθήματα. Ο εξοπλισμός του αποτελείται από δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ένα ειδικό τροχήλατο ερμάριο για την αποθήκευση και φόρτιση των Η/Υ, δομημένη καλωδίωση, τοπικό δίκτυο για τη σύνδεση των Η/Υ με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς και τα λογισμικά λειτουργίας.
Οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες, δηλαδή 174 μονοθέσια, 426 διθέσια και 224 τριθέσια δημοτικά σχολεία εξοπλίστηκαν με έναν φορητό υπολογιστή και τον σχετικό εξοπλισμό (λογισμικά λειτουργίας, τοπικό δίκτυο, απαραίτητη δομημένη καλωδίωση)
.Ο συνολικός π/υ του έργου ανέρχεται σε 2.522.227,62 €, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος της «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.).
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
Σήμερα Παρασκευή, 30-10-2015, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας εκδήλωση με τη συμμετοχή στελεχών του Νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Ξάνθης. Οι μαθητές-τριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων ενημερώθηκαν για την αξία και το ρόλο της αποταμίευσης στη ζωή μας και στη συζήτηση που ακολούθησε πολλοί από αυτούς-ές είπαν πώς θα χρησιμοποιήσουν τα χρήματα που αποταμιεύουν. Στη συνέχεια, τα στελέχη του Νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου μοίρασαν στα παιδιά κουμπαράδες, ευγενική χορηγία της τράπεζας.
ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ
Οι δικαιούχοι πρέπει να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέχρι 16/10/2015 στο Δ/ντή του Σχολείου.
Για περισσότερες πληροφορίες τηλεφωνήστε στο: 2541022354
2η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Σήμερα Δευτέρα 5-10-2015 πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω εκδηλώσεις:
1. Προβολή παρουσιάσεων και βίντεο με θέμα τους αρχαίους, τους σύγχρονους και τους παραολυμπιακούς αγώνες.
2. Παιχνίδια και αγωνίσματα στίβου.
3. Αγώνες καλαθοσφαίρισης, πετοσφαίρισης, επιτραπέζιας αντισφαίρισης.
Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η καλλιέργεια της συμμετοχής σε ομαδικά αγωνίσματα, της προσπάθειας για προσωπική υπέρβαση.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα γίνει την Παρασκευή 11-09-2015, στις 9.00 π.μ.
Οι μαθητές-τριες πρέπει να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους, για να πάρουν τα βιβλία τους.
Αποχώρηση μαθητών-τριών στις 10.15 π.μ.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-16
Οι εγγραφές των μαθητών-τριών στην Α΄ τάξη ( Έτος γέννησης 2009) θα πραγματοποιηθούν από 2/6/2015 έως 19/6/2015.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι:
1. Πιστοποιητικό γέννησης, το οποίο ζητείται αυτεπάγγελτα από το Δ/ντή του Σχολείου.
2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, το οποίο πρέπει να κατατεθεί μέχρι 10 Σεπτεμβρίου.
3. Βιβλιάριο Υγείας μαθητή, όπου φαίνεται ο εμβολιασμός με τα προβλεπόμενα εμβόλια (αντιδιφθεριτικό και M.M.R.).
4. Αποδεικτικό στοιχείο για τη διεύθυνση κατοικίας του μαθητή μέσα στα χωροταξικά όρια της σχολικής περιφέρειας.
5. Βεβαίωση παρακολούθησης για τη φοίτηση στο Νηπιαγωγείο.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Οι μαθητικές κατασκηνώσεις των Αρχαίων Αβδήρων θα λειτουργήσουν και φέτος σε δύο κατασκηνωτικές περιόδους των δεκατεσσάρων ημερών η καθεμιά, για τους μαθητές των Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ τάξεων. Οι μαθητές της ΣΤ΄ μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή, αλλά θα επιλεγούν μόνο αν υπάρξουν κενές θέσεις. Για πληροφορίες και αιτήσεις στη Δ/νση του Σχολείου μέχρι 4/6/2015.
ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΡΓΩΝ-ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΩΝ
Σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης θα πραγματοποιήσει και φέτος το Πρόγραμμα "Διαμονή Παιδιών σε Παιδικές Κατασκηνώσεις".
Δικαιούχοι του Προγράμματος είναι:
Γονείς χαμηλού εισοδήματος
α. Εργαζόμενοι με ασφάλιση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
β. Άνεργοι εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο σχολείο.
ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ/ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ "ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ"
Το πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής-οδοντιατρικής απευθύνεται στα παιδιά όλης της Ελλάδας και πραγματοποιείται με τη συνεργασία και την ανιδιοτελή συμμετοχή των τοπικών Ιατρικών, Οδοντιατρικών Συλλόγων και των Νοσοκομείων.
Η δράση της προληπτικής ιατρικής-οδοντιατρικής θα πραγματοποιηθεί στην Κεντρική Πλατεία Ξάνθης από τη Δευτέρα 11 Μαΐου έως την Παρασκευή 15 Μαΐου 2015, δίνοντας τη δυνατότητα σε μαθητές-τριες της Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Ξάνθης να εξεταστούν από παιδιάτρους, οφθαλμιάτρους, ωτορινολαρυγγολόγους και οδοντιάτρους.
Στα παιδιά που υποβάλλονται σε προληπτικό έλεγχο παραδίδεται ατομικό δελτίο προληπτικού ελέγχου, με απόλυτο σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα τους.
Απαραίτητο είναι να συνοδεύονται τα παιδιά από Γονέα ή Κηδεμόνα.
6η Μαρτίου-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι μαθητές-τριες του σχολείου μας σε συνεργασία με τους εκπ/κούς οργάνωσαν και παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία την εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό, που περιλάμβανε :
1. Δραματοποίηση του παραμυθιού "Ο σίτος" ΣΤ΄ τάξη
2. Προβολή βίντεο και παρουσίασης ΣΤ΄ τάξη
3. Παρουσίαση βίντεο και τραγουδιού Ε΄ τάξη
4. Δημιουργία αφίσας Ε΄ τάξη
5. Τραγούδι-Συνθήματα στα Ελληνικά και Αγγλικά κατά της σχολικής βίας Δ΄ τάξη
6.Δημιουργία αφίσας Γ΄ τάξη
7. Δημιουργία αφίσας Β΄ τάξη
8. Δημιουργία αφίσας Α΄ τάξη
Την εκδήλωσή μας τίμησε με την παρουσία της η Σχολική Σύμβουλος κα Πουρσανιδου.
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
|
Οι Πράξεις εντάσσονται στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του «Νέου Σχολείου», ενός εγχειρήματος που, ανταποκρινόμενο στις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις του 21ου αιώνα, θέτει το μαθητή στο επίκεντρο των αλλαγών με σκοπό τη συνολική βελτίωση του επιπέδου σπουδών των μαθητών, καθώς και της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Κεντρικός πυλώνας των παρεμβάσεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες – ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις: ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών). Στόχος είναι η ένταξη να γίνει περισσότερο αποτελεσματική, συμμετοχική και ενεργητική, ώστε η προσαρμογή των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα να γίνει ομαλά και ισόρροπα, αποφεύγοντας την απομόνωση και την περιθωριοποίηση. ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας» Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή της Πράξης, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. ΔΡΑΣΗ 3: Αξιολόγηση της Πράξης Στο πλαίσιο της Δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί αξιολόγηση, με έρευνα πεδίου, όλων των συντελεστών της Πράξης καθώς και του τρόπου υλοποίησής της, ως προς τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά της.
|
ΠΡΑΞΗ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»
των Αξόνων Προτεραιότητας 1,2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος«Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»
«Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» 6
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το 7
οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.8
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3»
ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΕΣΠΑ 2007-2013
Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες – προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.
Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.
Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).
Οι κύριες
Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:1. Δράση 1: Εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Η Δράση 1 περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες για την αποτελεσματική οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της Πράξης, καθώς επίσης και την πρόσληψη και μισθοδοσία των Εκπαιδευτικών μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών για την εφαρμογή των καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Επίσης, περιλαμβάνει την πρόσληψη και μισθοδοσία του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του αναγκαίου Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ). Επιπροσθέτως, περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες δημοσιότητας για την ορθή προβολή της Πράξης και διάχυσης των αποτελεσμάτων της..
2. Δράση 2: Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών (σύμβουλοι ειδικής και γενικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων) και εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Η συγκεκριμένη Δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων σχολικών συμβούλων ειδικής αγωγής και γενικής αγωγής, οι οποίοι λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές για τη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Οι σχολικοί σύμβουλοι
9
αναλαμβάνουν τη διαδικασία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας με τη χρήση των Τ.Π.Ε. για την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη διάχυση της γνώσης.
3. Δράση 3: Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών και Συγκέντρωση και Συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων. Η Δράση 3 περιλαμβάνει την ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής που έχουν αναπτυχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τη συγκέντρωση και συμπλήρωση εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών και ειδικών εργαλείων για άμεση αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς για την εξατομικευμένη υποστήριξη της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
4.
Δράση 4: Φυσικό αντικείμενο της δράσης είναι η αποτίμηση της υλοποίησης της Πράξης.10
ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ 1.000 μ.
Με χαρά χειροκροτήσαμε τις διακρίσεις των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας που πήραν μέρος στο δρόμο 1.000μ. που διοργάνωσε ο Σύλλογος των Δρομέων Ξάνθης, με μεγάλη επιτυχία, την Κυριακή 1-3-2015 στην Κεντρική Πλατεία της πόλης μας.
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΑΚΙ
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν και διακρίθηκαν στους σχολικούς αγώνες ΣΚΑΚΙ το Σάββατο 28-2-2015 και την Κυριακή 1-3-2015.
Την Παρασκευή 20-2-2015 τα σχολεία δε θα λειτουργήσουν, με απόφαση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ. Οι μαθητές-τριες θα επανέλθουν στις τάξεις τους την Τρίτη
24-2-2015. Καλή διασκέδαση και καλή Σαρακοστή.
ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2015
Οι μαθητές-τριες του σχολείου μας, οι γονείς τους και οι εκπ/κοί ξεφάντωσαν με αποκριάτικους ρυθμούς στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου την Παρασκευή 13-2-2015, από 6.30 έως 9.30.
17,18-1-2015 Οι Γιατροί του Κόσμου συνεχίζουν την υλοποίηση δωρεάν ιατρικής φροντίδας παιδιών που το έχουν ανάγκη. Το Σάββατο 17-1-2015 και την Κυριακή 18-1-2015 η Κινητή Παιδιατρική και Οδοντιατρική Μονάδα τους θα βρίσκεται στην Κεντρική Πλατεία, από 9.00 έως 14.00, και θα παρέχει δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες σε παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας για οικονομικούς ή κοινωνικούς λόγους.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Αγαπητοί Γονείς,
Σας μεταφέρουμε τις ευχαριστίες των υπεύθυνων για τη λειτουργία του Παιδικού Χωριού ΣΟΣ Θράκης για τη γενναιόδωρη προσφορά σας σε είδη πρώτης ανάγκης.
Οι Μαθητές-τριες, οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου και ο Σύλλογος Γονέων εύχονται σε όλη τη Σχολική Κοινότητα Καλές Γιορτές-Καλή Χρονιά.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
Την Τρίτη 23-12-2014 οι μαθητές-τριες των Α΄ και Β΄ τάξεων θα παρουσιάσουν την εκδήλωση που ετοίμασαν με τη βοήθεια των δασκάλων τους. Η Χορωδία μας θα μας τραγουδήσει χριστουγεννιάτικα τραγούδια ελληνικά και ξενόγλωσσα.
ΝΟΤΑ ΑΓΑΠΗΣ
Η χορωδία μας θα πάρει μέρος και φέτος στη φιλανθρωπική μουσική εκδήλωση " ΝΟΤΑ ΑΓΑΠΗΣ "
την Πέμπτη 18-12-2014 και ώρα 19.00, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης( Επιμέλεια Μουσικό Σχολείο Ξάνθης ).
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Από 16-12-2014 έως 23-12-2014 θα λειτουργήσει στο χώρο του σχολείου η Χριστουγεννιάτικη Αγορά με δώρα, στολίδια, λιχουδιές που κατασκεύασαν και παρασκεύασαν οι μαθητές-τριες, οι εκπ/κοί και οι γονείς του Σχολείου μας με εθελοντική εργασία και πολλή αγάπη.
ΛΗΞΗ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
Την Τρίτη 16-10-2014 θα πραγματοποιηθούν παιδαγωγικές συναντήσεις των εκπ/κών του Σχολείου μας με τους Γονείς-Κηδεμόνες των μαθητών-τριών και επίδοση των Ελέγχων Προόδου για το Α΄ Τρίμηνο του Σχολικού Έτους 2014-15 από 14.15-15.15.
ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ-ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ
Κάνουμε πράξη την αγάπη για τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, συγκεντρώνοντας τρόφιμα, ρούχα, φάρμακα.
ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Τη Δευτέρα 17-11-2014 οι μαθητές-τριες της ΣΤ΄ τάξης θα παρουσιάσουν το χρονικό για την επέτειο του Πολυτεχνείου- 17/11/1973.
ΕΚΛΟΓΕΣ για ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Την Τετάρτη 5-11-2014 το Σχολείο θα παραμείνει κλειστό, λόγω συμμετοχής των εκπ/κών στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
Τη Δευτέρα 27-10-2014, από 8.45 έως 11.00, οι μαθητές-τριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων θα μας θυμίσουν τις ηρωικές σελίδες που έγραψαν οι παππούδες μας, λέγοντας το ιστορικό ΟΧΙ πρώτα στους Ιταλούς και μετά στους Γερμανούς.
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ 24-10-2014
Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας προσκλήθηκε Διατροφολόγος, η οποία ενημέρωσε τα παιδιά για τις καλές και κακές διατροφικές συνήθειες και απάντησε σε ερωτήσεις τους, μετά και από την προβολή σχετικού υλικού που ετοίμασαν οι εκπ/κοί του Σχολείου.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Οι μαθητές-τριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από στελέχη του 1ου Συστήματος Προσκόπων Ξάνθης
για τη χρήση της πυξίδας, να εξασκηθούν στη χρήση της και να παίξουν παιχνίδια προσανατολισμού στο χώρο.
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας, ο υπεύθυνος του ΚΠΕ Βιστωνίδας, Γερμαντζίδης Νικόλαος, ενημέρωσε τους μαθητές-τριες της Ε΄τάξης και στη συνέχεια στο χώρο της Ιερατικής Σχολής οι μαθητές-τριες εξασκήθηκαν στη χρήση της πυξίδας και έμαθαν πώς να προσανατολίζονται στο εξωτερικό περιβάλλον.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ 17/10/2014-14/11/2014
ΟΜΑΔΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Δ.Ε. ΞΑΝΘΗΣ
Για δεύτερη συνεχή σχολική χρονιά υλοποιείται Πρόγραμμα Εκμάθησης Κολύμβησης.
Οι εκπ/κοί Φ.Α. του σχολείου μας, σε συνεργασία με εξειδικευμένους στην κολύμβηση εκπ/κούς και την υποστήριξη των εκπ/κών των Γ΄2 και Γ΄3 τμημάτων της Γ΄ τάξης βοηθούν του μαθητές-τριες της Γ΄ τάξης να μάθουν να κολυμπούν καλύτερα.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
6 Οκτωβρίου 2014
Ο θεματικός άξονας του σχολικού έτους 2014-15 είναι " Ρατσισμός και διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί - όλοι ίσοι "
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις με τη συμμετοχή των μαθητών-τριών όλων των τάξεων και των μαθητών του 2ου Ειδικού Σχολείου Ξάνθης.
Χαιρετισμός-ομιλία του Δ/ντή του Σχολείου
Προβολή υλικού στην αίθουσα εκδηλώσεων
Δραματοποίηση-Συζήτηση
Διεξαγωγή αγώνων-παιχνιδιών με τη συμμετοχή των παιδιών του Ειδικού Σχολείου
Αγώνες μπάσκετ, βόλεϊ, μπότσε, χόκεϊ (εκπ/κοί)
Αγώνες στίβου( καθιστό μπαλάκι, αντοχή τυφλού, ταχύτητα με δεμένο χέρι)
ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-15
ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Πέμπτη 11-9-2014, στις 8.30.
Οι μαθητές-τριες πρέπει να έχουν τις τσάντες τους, για να παραλάβουν τα βιβλία τους.
ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Η νέα μας Ιστοσελίδα θα είναι στη διάθεσή σας σε λίγες ημέρες.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ 2013
16-12-2013 έως 23-12-2013
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι μαθητές-τριες και οι εκπ/κοί του σχολείου ένωσαν το μεράκι τους και ετοίμασαν χριστουγεννιάτικα δώρα, στολίδια, κάρτες, ημερολόγια, γλυκά για φιλανθρωπικούς σκοπούς, εμπλουτισμό τη σχολικής βιβλιοθήκης και ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου.
2η ΝΟΤΑ ΑΓΑΠΗΣ
Την Τετάρτη 18-12-2013 η σχολική χορωδία συμμετείχε στη μουσική παράσταση "Νότα Αγάπης", που διοργάνωσαν ο Δήμος Ξάνθης, το Μουσικό Σχολείο και το Λύκειο Ελληνίδων Ξάνθης, για την ενίσχυση του προγράμματος " Βοήθεια στο σπίτι".
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ 2013
Δευτέρα 23-12-2013 12.00-14.00
Οι μαθητές-τριες της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας με τη βοήθεια των δασκάλων τους, της δασκάλας της Μουσικής, της δασκάλας της Θεατρικής Αγωγής και τη συμμετοχή της σχολικής χορωδίας θα κλείσουν με τον καλύτερο τρόπο το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς 2013-14 και θα μας προετοιμάσουν με το κέφι τους για τις πιο όμορφες γιορταστικές ημέρες του χρόνου.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ -ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ